پروپوزال اثربخشی شناخت درمانی به روش گروهی و واقعیت‌ درمانی بر کاهش افت تحصیلی دانش آموزان دختر بی سرپرست و بد سرپرست دوره راهنمایی

پروپوزال اثربخشی شناخت درمانی به روش گروهی و واقعیت‌ درمانی بر کاهش افت تحصیلی دانش آموزان دختر بی سرپرست و بد سرپرست دوره راهنمایی

پروپوزال اثربخشی شناخت درمانی به روش گروهی و واقعیت‌ درمانی بر کاهش افت تحصیلی دانش آموزان دختر بی سرپرست و بد سرپرست دوره راهنمایی در 14 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

مشخصات فایل

تعداد صفحات 14
حجم 0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی doc
دسته بندی روانشناسی

توضیحات کامل

پروپوزال اثربخشی شناخت درمانی به روش گروهی و واقعیت‌ درمانی بر کاهش افت تحصیلی دانش آموزان دختر بی سرپرست و بد سرپرست دوره راهنمایی در 14 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

توجه: (ممکن است هنگام انتقال از فایل ورد به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)

 

پروپزال کارشناسی ارشد شامل:

مقدمه و بیان مساله

اهمیت و ضرورت پژوهش

اهداف اصلی و فرعی پژوهش

سوالات پژوهش          

فرضیه های پژوهش

تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها

پیشینه پژوهش

طرح پژوهش

جامعه و نمونه پژوهش

روش نمونه گیری

ابزار های پژوهش

روش جمع آوری داده ها

روش تجزیه و تحلیل داده ها

منابع فارسی و انگلیسی به شیوه APA

فایل به صورت ورد و با فرمت doc  می باشد و قابل ویرایش می باشد.

قسمت هایی از پروپزال:

مقدمه و بیان مساله

خانواده یکی از مهمترین عوامل سازنده شخصیت اجتماعی جوانان و نوجوانان است و به عنوان اولین نهادی است که ارزشها، هنجارها و رفتارهای اجتماعی در آن آموزش داده می شود، در صورت ایجاد اختلال در نظم خانواده کارکردهای آن نیز تحت تأثیر قرار می گیرند و در نهایت منجر به نابسامانی در خانواده می گردد. آنچه مسلم است خانواده نابسامان اثر مخرب فراوانی بر فرد و جامعه وارد می کند (قائمی ،1378).در چنین خانواده های،انکار،عدم ارضای نیازهای افراد خانواده،عدم انعطاف،فقدان صمیمیت،روابط نامطلوب،حاکمیت مقرارات خشک ،جنگ قدرت ونبود آزادی حاکم است(بیرجندی،1380).

حمایت افراطی پدر، مراقبت پدر، و حمایت افراطی مادر مهمترین پیش بینی کننده های احساس شرم در فرزند دختر هستند، طوری که 14/0 از واریانس احساس شرم را پیش بینی می کند (انوشه ایی و همکاران،1387). کوپر اسمیت (1967، به نقل ازسپهری وهمکاران1388)بیان کردندکه والدینی که نسبت به فرزندان خود بی اعتنا یا معمولا غایب هستند ،اغلب کودکانی با سطح پایین حرمت نفس پایین هستند. تحقیقات برت(به نقل از قائمی،1378) نشان داده است که 50%از کودکان چنین خانواده هایی بعدها سر از بزهکاری در آورده  اند،اغلب آنها اختلالات عاطفی دارند، در برابربحرانها بی مقاومتند،مشکلاتشان در زمینه سازگاری بسیار وفوق العاده است ،برخی از آنان دچار نوعی رجعت بدوران کودکی می شوند،به شست مکیدن،شب ادارای،ناز خواهی،لکنت زبان گرفتار می شوند.

هدف پژوهش

هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر شناخت درمانی و واقعیت درمانی بر کاهش افت تحصیلی می­باشد.

 

فرضیه های پژوهش

  1. شناخت درمانی موجب کاهش افت تحصیلی می‌شود.

 2- واقعیت درمانی موجب کاهش افت تحصیلی می‌شود.

 

تعاریف مفهومی و عملیاتی پژوهش

افت تحصیلی

مفهومی: افت تحصیلی به کاهش عملکرد از سطح رضایت بخش به سطحی نامطلوب گفته می‌شود (بیابانگرد1381).


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود